10 Mayıs 2011 Salı

Kitap Önerileri


   YAŞAMIN SİHİRLİ YILLARI:
OKUL ÖNCESİ DÖNEM
Ayla Oktay 

Epsilon Yayıncılık

YAŞAMIN SİHİRLİ YILLARI;
OKUL ÖNCESİ DÖNEM; bu çağda çocuğu olan anne babaları, eğitimcileri ve geniş anlamda toplumdaki tüm yetişkinleri, 0-6 yaş çocuğunun özellikleri ve ihtiyaçları konusunda duyarlı kılmak amacıyla hazırlanmıştır.


Keşkesiz Bir Yaşam İçin İletişim
Doğan Cüceloğlu 

Remzi Kitabevi

“Keşke çocuğumla daha çok zaman geçirseydim!“ “Keşke vicdanımın sesini dinleseydim!“ “Dilim tutulsaydı da keşke söylemeseydim!“ Ne kadar sık duyarsınız ´keşke´ sözcüğünü. “şimdi bildiğimi keşke gençliğimde bilseydim!“ diyen kişi, ...

Çocuğu Tanımak ve Anlamak
Bu kitap, ana-babaların sağlıklı ve güvenli çocuklar  yetiştirmelerine yol göstermek amacıyla yazıldı. Kitabın temel malzemesi, İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü'nün 23 yıldır sürdürdüğü "Ana-Baba Okulu" projesi oldu. 27 ilde toplam 17.000 aileye ulaşıldı. Bu etkinliği, 6 ilde 7800 öğretmene yönelik "Öğretmen Sohbetleri" ile üç büyük ilimizde gerçekleştirilen "Eğitim Yöneticileri Sohbetleri" izledi. Bu kitapta, tüm bu etkinlikler sırasında ana-babaların sorduğu binlerce sorudan hareket edilerek, çocuk yetiştirilirken en sık karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlarla başa çıkma yolları irdelendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder